Newsletter
Podaj swój adres e-mail, aby otrzymywać praktyczne porady jak zwiększać sprzedaż w Twoim sklepie.

Obsługa Amazon PPC

amazon-logo-256x256.png
  • nowość
Cena: 2 500,00 zł 2500.00
ilość kg
dodaj do przechowalni

Opis

Amazon PPC czy warto korzystać z tej formy promocji?

Sprzedajesz na Amazon? A może zamierzasz dopiero wystawić na nim swoje produkty? A może nie chcesz sprzedawać za granicą ale chcesz poszerzyć swój ecommerce o kolejny kanał czyli Amazon.pl? Jeśli na którekolwiek pytani odpowiedziałeś TAK ... to dobrze. Teraz czas sprzedawać więcej i z zyskiem. Każdy kto miał styczność ze sprzedażą na Amazonie na rynkach zagranicznych wie jak rozległą wiedzę trzeba mieć aby odnieść na tym portalu sprzedażowy sukces. Każdy też słyszał reklamach na Amazon i że warto ich używać, ale czy posiada wiedzę jak to robić aby osiągać zyski? Warto tę działkę na powierzyć specjalistom od reklam typu PPC.  

Amazon Sponsored Products, Sponsored Brands, Sponsored Display Ads - co to jest?

Czym zatem są reklamy PPC na Amazon? W reklamach typu PPC (pay per click) opłata jest naliczana tylko wtedy, kiedy kupujący kliknie w reklamę i obejrzy Twoją ofertę. Każde takie kliknięcie może być potem analizowane pod kątem sprzedaży, kosztów i rentowności. W połączniu z analizą słów kluczowych Daje to olbrzymie możliwośći targetowania i optymalizowania kampanii reklamowych. Jeśli dodamy do tego mnogość formatów takich jak Amazon Sponsored Products (reklamuje produkty), Sponsored Brands (reklamujemy produkty i markę jednocześnie), Sponsored Display Ads (możemy reklamowac dodatkowo sklep, konkretne promocje, cechy itd,) to łatwo zauważyć, iż to bardzo efektywne narzędzie, którego obsługa jednak wymaga specjalistycznej wiedzy.

Nasze usługi obejmują:

Prowadzenie kampanii reklamowej w systemie Amazon (Amazon PPC):

  • wypracowanie strategii sprzedaży reklam PPC (ustalenie celów, KPI, selekcja towarów),
  • rekomendacja narzędzi promocyjnych na Amazonie (Sponsored Products, Sponsored Brands, Sponsored Display Ads),
  • konfiguracja poszczególnych rodzajów kampanii (w tym z targetowaniem automatycznym, targetowaniem manualnym, z różnymi rodzajami bidowania w tym dynamicznym),
  • planowanie budżetu marketingowego,
  • raportowanie i analiza wyników kampanii,
  • stała analiza efektywności kampanii wraz z optymalizacją kosztów i stawek,
  • testowanie nowych wariantów kampanii,
  • raportowanie w cyklu miesięcznym.

Optymalizacja listingu na koncie Amazon mające na celu zwiększenie efektywności reklam:

  • optymalizacja listingów produktowych w postaci wytycznych dla właściciela konta,
  • rekomendowanie słów kluczowych do tytułów, bullet points , backend keywords,
  • monitorowanie listingów produktowych.

Amazon PPC cennik - ile to kosztuje?

Nasze warunki handlowe:

  • Progresywnie malejąca prowizja w wysokości 5% od sprzedaży z kanału 
  • Nie mniej niż 2500 zł netto /mc
  • Koszty kampanii po stronie klienta

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl