Allegro Ads Partner - warto powierzyć swoje środki agencji? 0
Allegro Ads Partner - warto powierzyć swoje środki agencji?

Posiadamy status Allegro Ads Partner, ale co to oznacza?

Czy reklamy Allegro Ads można sobie włączyć i prowadzić samemu? Oczywiście, że TAK i wielu właścicieli oraz managerów kont tak robi. To zresztą dobry sposób, aby zapoznać się możliwościami tej formy reklamy oraz głębiej zainteresować tym tematem. Z pewnością jednak po jakimś czasie do każdego zainteresowanego dociera informacja, iż prowadzenie Allegro Ads warto powierzyć wyspecjalizowanej agencji marketingowej. I to najlepiej certyfikowanej, posiadającej status Agencji Allegro Ads Partner. Rozwiązanie to rekomenduje samo Allegro. Czemu?

Przyczyn jest wiele, lecz podamy 3 najważniejsze z nich.

  1. Ustawiając samemu parametry kampanii łatwo zmarnować sporo środków. Zmarnować znaczy wydać je nie osiągając zamierzonych efektów sprzedażowych. Inaczej mówiąc dzięki agencji sprzedasz więcej.
  2. Bez fachowej wiedzy ciężko przeprowadzać wiarygodne i profesjonalne testy, a tylko one pozwalają na wypracowywanie coraz lepszych rezultatów. Co ważniejsze agencja testując dla wielu klientów w różnych branżach uniknie błędów, które Ty byś w naturalny sposób popełnił.
  3. Agencje posiadające status Partnera posiadają dostęp do odpowiednich narzędzi, które dają wymierne korzyści.

 

Program Ads Allegro jak działa i jakie daje korzyści?

To jakie to korzyści, o których mowa powyżej? Poprzez konto agencyjne Partnera będziemy mieli dostęp do dodatkowych funkcjonalności i narzędzi niedostępnych w koncie zwykłym! Są to tak istotne funkcje jak:

  • Planer kampanii – pozwala sprawdzić liczbę wyszukiwań miesięcznych dla interesujących nas słów kluczowych oraz podpowiada powiązane frazy z odpowiednim potencjałem wyszukań. Niezbędne narzędzie nie tylko przy planowaniu budżetu, czy bieżącej optymalizacji, lecz także przy wyznaczaniu całej strategii dla tego kanału.
  • Możliwość dodawania, słów:
    • kluczowych – inaczej zwanych frazami poszerzającymi, słowa, które rozszerzają tytuł ofert.  Pozwala na redukcje niepotrzebnych duplikatów aukcji oraz szersze dotarcie z ofertą poprzez niezawężanie preferencji wyszukiwań użytkowników;
    • wymaganych – słowa, które muszą się pojawić w zapytaniu użytkownika, aby reklama została wyświetlona. Narzędzie, które pozawala na budowanie całej gamy kampanii targetowanych takich jak np. modelowe. To w naszej opinii po planerze słów kluczowych jedna z najważniejszych korzyści jakie wynikają z korzystania pomocy Partnera;
    • wykluczających – słowa, po wpisaniu których reklama się nie pojawi. Niezbędna opcja przy budowaniu bardziej dokładnych targetowanych kampanii, można używać także do dokładniejszego filtrowania kampanii automatycznych.


Źródło: Materiały Allegro Ads.

  • Ads Network – to cały czas rozwijane narzędzie do remarketingu naszych aukcji na zewnętrznych stronach. Obecnie system pozwala wyświetlać reklamy na Facebooku, lecz już wrótce będą pojawiać się kolejne reklamowe „ekosystemy”. Więcej o rozwoju tego narzędzia pisaliśmy tutaj.
  • Ads4Brands – narzędzie dedykowane dla producentów lub marek. Umożliwia zarządzanie kilkoma kontami dealerów posiadających w ofercie produkty danej marki.
  • Ads Link – daje możliwość kierowania ruchu do stron własnych na landing page. Opcja dedykowana do wybranych branż takich jak np. motoryzacja.

 

Źródło: Materiały Allegro Ads.

Sporo tego, co jeszcze może zaoferować mi agencja partnerska?

Oprócz tego bardzo owocna dla Twojego konta może być nasza bezpośrednia i bliska współpraca z opiekunem ze strony Allegro.  W praktyce oznacza ona wcześniejszy dostęp do wprowadzonych zmian i nowości oraz dostęp do beta-testów. To ma realne przełożenie na poprawę Twoich wyników sprzedażowych. Pozwala nam szybciej od Twojej konkurencji zoptymalizować kampanie lub utworzyć nowe. Rozwiązania, które będą wkrótce nieskuteczne wstrzymujemy, a zaoszczędzone w ten sposób środki przeznaczany na nowe kampanie. Z kolei nowe narzędzie zanim zostaną udostępnione wszystkim kontom Ads Allegro poprzez małą ilość podmiotów licytujących mają stosunkowo niskie stawki, co pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy znacznie niższych budżetach.

Podsumowując: dzięki agencji sprzedasz więcej, a przecież o to w tym wszystkim chodzi!

Masz jeszcze wątpliwości? Słusznie! Podziel się nimi w komentarzach poniżej lub kontaktując się z nami.

Komentarze do wpisu (0)

Pracowaliśmy m.in. dla:

    

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl